TEA BAG

هالووین مبارک!!!

پنجشنبه, ۹ آبان ۱۳۹۸، ۰۵:۰۴ ب.ظ


هالووین چیستsurprise؟

هالووین یک جشن مسیحیت غربی و بیشتر سنتی می‌باشد که مراسم آن سه شبانه‌روز ادامه دارد و در شب 31 اکتبر (نهم آبان) برگزار می‌شود. بسیاری از افراد در این شب با چهره‌های نقاشی شده، لباس‌های عجیب یا لباس‌های شخصیت‌های معروف، چهره و ظاهری که به‌نظرشان ترسناک باشد خود را آماده جشن می‌کنند؛ همچنین کودکان برای قاشق زنی برای جمع‌آوری نبات و آجیل به در خانه دیگران می‌روند. این جشن را مهاجران ایرلندی و اسکاتلندیدر سده نوزدهم با خود به قاره آمریکا آوردند.

از نمادهای هالووین یک کدو تنبل است که درون آن را خالی کرده و برای آن چشم و ابرو و دهان به صورتی ترسناک درمی‌آورند و با روشن کردن شمع در درون کدوتنبل به آن جلوه‌ای ترسناک می‌دهند.

در بسیاری از نقاط جهان، مراسم دینی مسیحی اجرا می‌شود، از جمله حضور در مراسم کلیسا و دعاخوانی با روشن کردن شمع بر سر قبر مردگان، گر چه در جای دیگر به صورت یک جشن سکولار است و جنبه تجاری دارد. برخی از مسیحیان در طول تاریخ در این روزها از خوردن گوشت در شب امتناع می‌ورزند، یک سنت در خوردن غذاهای خاص در این روز که به شب زنده داری می‌پردازند، خوردن سیب و سیب زمینی و پن کیک یا کیک روح می‌باشد.

 

 

Tea-Bag.blog.ir

  • بنیامین باب المراد

HALLOWEEN

هالووین

نظرات  (۱)

  • آسیه هاشم زاده
  • سلام خاله جون.کلی ذوق میکنم هنر نمایی و استعدادت رو میبینم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی